Stadsbo.

var ut till birsta och kolla filmen som inte funkar som den ska hemma... och det gjorde den på affären.. så nu får martin klura ut varför den inte funkar hemma...........

vi var på typ alla elkedjor och kollade på skrivare.. vi måste ha en ny........ och herr martin vill ha en speciell som det är billiga patroner till men det ända är att den säljs typ inte......

på tal om skrivare måste jag skriva ut labbhandledningarna till veckan... hoppas att det bara är svart annars får man sitta och fylla i själv och det blir INTE snyggt....

vi åkte förbi willys och köpte ris och päronvatten... och när vi var på väg ut så var det en invandrare som stod vid inslagspapperet och tog MASSA papper.. alltså utanför kassorna kan man slå in paket om man köpt nått med papper som man får av willys... jag sa nått till martin och då kollade en annan invandrare på mig som stod längst fram i förbutikskassan, undra om han hörde mig????? jaja, de måste väl lära sig saker här.....

snart så ska jag hoppa ner i sängen och sova... tänk att jag lyckas vänt tillbaka på dygnet :) nu somnar jag vid 22-24, lägger mig vid 22 om jag har skola... och vaknar 11 om jag får sova som jag vill :) det känns så bra.... men hoppas det håller sig bara.....

Och nu har jag börjat längta till sommaren när syster & co kommer hem.. vi ska tydligen till liden nån dag och kolla på nått, bland annat vättaberget... så intressan eller hur det var???? fast det känns väl så om man kommer därifrån.. det är fint, det är inget att säga emot. men jag HATAR mygg och äckliga insekter.... Jag har blivit stadsbo!!!! som pappa säger.... jag är helt enkelt less på natur, är fint att kolla på inifrån en bil :) men ut bland alla insekter gillar jag inte.. och så gillar jag varken att tälta eller fiska.. så jag är ingen lantmänniska, utan en stadsbo....

och därmed säger jag God Natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0