bokrean.

alla värden var perfekta :) så min huvudvärk beror på nått annat.. så man ska väl ta tag i det oxå, ska ta en alvedon nu och se om det släpper... fast än så länge har det bara gjort små ont.. inte som de andra dagarna...

jag fick några brochyrer igen och en liten bok som jag ska betala, 30 kr. som inte går till dem utan tilllänssjukhuset eller nått sånt..

de tog massa blod från mig, tror det var fyra rör.. menj ag har ingen sprutfobi eller nått.. hon frågade om jag ville ligga eller sitta och jag sa att det spelar ingen roll.. och jag sa att det är en arm som är lite dum och inte vill ge nå blod men jag minns inte vilken.. så hon kände på båda armarma och det fick bli vänstern hon stack i.. så det måste jag komma ihåg att det är vänstern som vill ge blod.. tydligen har jag ådror som ligger djupt inne, jag sa att det beror på allt fett men det gör det tydligen inte.. hon sa att den smalaste smalaste kan oxå ha som jag... och så kollade jag när hon tog massa blod, och vad mörkt det var, det var tydligen bra :) och det gjorde inte alls ont, bara lite när hon fick jaga venen som rymde. och då kom hon riktigt in i den sen och då stack det till men sen gick det över... och alla värden var bra :) sockret låg på 5,6 tror jag och det är kanon, och då hade jag bara ätit en banan två timmar innan....

och när jag kom frågade hon om jag hade kissprov med mig och jag hade hållt mig, då frågade hon om jag ville kissa och jag svarade jaa, tack! gissa om jag var kissnödig.. och så var det en på dörren nästan på en gång och då blev jag stressad så jag fick kissa klart efter besöket...

så nästa gång, om fyra veckor, ska jag tvinga med mig martin då ska vi lyssna på hjärtljuden :) och ännu nästa gång v. 17-18 ska jag på ultraljud då ska jag oxå tvinga med han.... kanske ska säga att jag är i vecka 10, alltså 9 +1 :)

köpte en bok på rean som hette gravid.. är kul att ha en sån bok att läsa i, tror nog allt finns med på internet men det är kul att bläddra ibland oxå.. oxå blev det en bokpresent till saga och en bok till lea, och leas bok heter bajsboken.. det fanns bara en kvar, och då blev den given... gissa om hon kommer tycka om den :) hon är verkligen i bajs-åldern nu, hon tycker det är super roligt :) hon ska få den imorgon, mamma ska med henne till mormor och jag tänkte följa med dels till mormor och dels hem till jannice med henne.. hon ska få boken hemma, ska inte ta bort uppmärksamheten som mormor och morfar får... och så har jag två böcker till mormor som hon ska få låna av martins mamma, camilla läckbergs två senaste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0