Åka iväg.

Idag åker vi :) mellan tre-halv fyra.. närmare halv fyra så drar vi oss till ö-vik för att se på modo-timrå i den nya arenan :) vi ska väl äta middag på vägen eller framme i ö-vik.. det har vi inte bestämt än...

men jag ska gå till tessan innan som de inte vet. jag och martin köpte en present till de igår, som tack för att de hade katterna.. jag hoppas att de blir glada :)

och idag kommer syster hem :) fast jag hinner inte träffa de idag eftersom vi åker till ö-vik.. vill inte stressa runt... men imorgon ska jag gå dit från när jag vakna tills jag ska gå och lägga mig :) ska bli roligt.. saga ska få en present som vi köpte igår :)

Nu hoppas jag att martin kommer hem snart.. är hungrig.. men om jkag känner han rätt så har han glömt att köpa vår lunch.... och så sa herrn att han skulle sova en stund innan vi åkte eftersom vi kommer att komma hem sent i natt men klockan börjar bli så mycket så jag vet inte om han hinner.... jag har planer på att gå in till tessan i alla fall, så han får sova om han vill...

och vet ni vad jag har fixat då???? sims 2 med studetliv på datorn, gissa om vad jag spelade i natt. gick och lade mig två.... min gubbe hann att bli just gubbe innan jag lade mig... lite roligt :) och det lagga ingenting på den "nya" datorn så det är jätte roligt :) Gissa vem som kommer bli beroende av sims????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0