hemma.

Nu är kissemissarna hemma :) det känns skönt.. de springer överallt och kollar in allt och nosar massa.. och hungriga var de och törstiga.. arwen drack vatten lääääänge..... fast hon har väl inte rört sig ur fläcken så hon var väl törsitg....

Ice kom fram först så han bärde jag in... sen lockade jag fram morrisen med mat.. och jag bärde in henne.... sen efter en stunds sittandes på golvet kom isolde fram så hon barde jag oxå in.... sen efter mycket knäppande kort under soffan började arwen tas sig ner och under i soffan istället... fick henne lite längre fram så man kunde gosa med henne och då kröp hon fram till slut.. det var skönt att bli kliad... så då tog martin henne och barde in henne.....

efter varje gång vi öppnade dörren hos tessan och fredde så sprang molly ut.. och mer och mer mot våran dörr, undra vad hon ville ;) Sen efter katterna var inflyttad så var det alla saker. så det var bara att gå här flera gånger om.. och molly ville inte att jag skulle gå.. hon började bita mig i foten och ville leka istället :)

jaa, så nu är allt hämtat och även kissemissarna... Nu ska jag bara göra rent katternas fontän, så de får riktigt vatten...

Senare idag så hoppas jag att det blir birsta.. ska köpa en grej och så vill jag hitta nått till tessan och fredrik som tack för hjälpen. och imorgon åker vi till ö-vik :)

Kommentarer
Postat av: sis

Hmmm,ja det är ju konstigt hur olika de kan svara..

Kram

2009-01-28 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0