Hockey.

Det blev hockey idag :)

Timrå vann :)

Nu har jag sett på körslaget och kollar på filmen efter det... funderar på att sätta in lite kort i ett fotoalbum som jag köpte igår eller så funderar jag på att spela lips, det har kommit nya låtar :) men det kommer inte låta bra eftersom min hals är mupp...... Och Guitar Hero har jag nästintill gett upp. klarade ut easy och ska nu avansera upp till medium men det är helt omöjligt... då blir det fyra färger (grön, röd, gul, blå) istället för tre (grön, röd, gul) och jag "tappar" bort antingen den röda eller den gröna oftast den röda.. usch, blir irreterad på detta....

Nää, blir nog fixa med kort sen lite lips. fast halsen är mupp......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0