Mat.

imorgon blir det mat hos martins mormor.. köttfärsbiffar, muma :) hoppas bara att de blir riktigt stekt den här gången.. sist var nån av biffarna jag åt lite röd inuti i mitten, alltså inte rikitgt klar..

Så på morgonsdagens schema står det, att först till mormorn och hämta pengar och notan och jag får ej glömma handduken till lilla frida... sen till birsta på ikea och shopa.. sen handla på ica maxi eller willys, det beror på om det är toaballsdax... sen mat hos mormorn... sen hem och damma, om jag orka....

Och så måste jag lägga mig tidigt imorgon för det är träningsdax på lördag... Måste komma ihåg att ta ut pengar imorgon till träningskortet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0