nämen hej.

En räv som husdjur?? vad sött :) De hade tydligen haft den i 15 år och är en frisk liten gamal räv.. den var lite söt, vill oxå ha :)

Kollade på gamla kort igår bland annat på arwen.. Vad söt hon var :) från när vi fick henne, en liten färglös siames :) siameser födds vita och färgen kommer eftersom, typ när de är 1½ - 2 år så är de färdiga.. och arwen blev bara mörkare och mörkare och är nu en "blåsköldpadda"...

Det var även kort från när jag var liten.. jag måste säga att jag var söt när jag var liten :) men jag såg även ut som en pojke ett tag :) kan bero på att jag hade lite hår, och sen kom håret blond.. och nu har man mörkt hår.. hur det kan bli.. mitt hår lär bli som pappas svart, för att sedan bli lite grått fast det är ett tag tills det blir grått men ändå.... tiden går fort....

I alla fall så ska jag gå och kolla på hockey snart inne hos tessan och fredrik.. timrå - modo...

Idag gjorde jag köttbullar, sås och kokt potatis till mat. och så fanns det sallad kvar från igår, muma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0