nyår.

dagen igår var rolig.. åt mat och satt och prata och skratta.. och värdens godaste efterrätt, eller god var den i alla fall... hemmagjord maräng med grädda och bär på, muma :)

blev ganska less på en kille som var på festen... en tjock jobbig kines eller vad han är, är nog adopterad... hans tjej var där så han kom senare och jag förstår verkligen inte vad hon ser i han.. hon ser ganska bra ut, smal och blond.. och han tjock, glasögon, kines och allmänt dum......

så irreterad man blev, han tror han äger hela stället från när han klev innanför dörren... orkade inte till slut så jag gick in och satt mig i ett annat rum eller så långt bort jag kunde komma utan att vara osociall......

vid tolvslaget så hade jag tessans kamera och knäppte kort på fyrverkeriet men det gick några kort innan jag insåg att jag blev tvungen att stänga av blixten.... sen när jag kom in så beställde kinesen taxi, en som skulle till nacksta och en som skulle till granloholm.. men varken jag eller tessan ville hem.. så efter många om och men så blev taxin till nacksta avbeställd....... men nu i efterhand skulle vi tagit den för festen dog efter taxin till granloholm stack....

i alla fall fick vi skjuts av cindys mammas pojkvän... vi satt sju stycken i bilen.. tessan och cindy satt i våra knän i baksättet.. så satt vi till skönsberg sen var det bara tessan som satt i knäna, vi lämnade nämligen av cindys mamma i skönsberg så cindy hoppade och satte sig fram... men hon blev tvungen att få hjälp för att komma ut ur bilen... lite roligt....

nu tar martin fram julskinkan. så ska springa och ta en bit, muma.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0