sjuk fortfarande.

Fortfarande sjuk... men kunde bege mig en snabbis till birsta.. köpte ett fotoalbum så jag kan sätta in lite kort :) kostade 99 kr för 300 bilder... jag tog först ett album med 500 bilder för samma pris men upptäckte efter en stunds gående i butiken att det var bara tomma sidor, man skulle alltså limma in korten eller nått, och det orkar verkligen inte jag... så jag tog det som det var 300 bilder i... ska fixa med snart....

Jag hoppas att det blir hockey imorgon live :) Timrå - Djurgården... ska bli spännande så fall :) Jag ska tjata lite till så kommer det bli. han börjar jobba kl 21:00 och hockeyn börjar 16:00 så det finns lite mellanrum :) ... tjat, tjat är jag bra på :)

Gjorde en god paj igår.. eller jag kan inte säga om den är god eftersom jag varken har nån smak eller lukt men martin tyckte den var god :) Det var även första matpajen jag gjorde, annars har jag bara gjort sötapajer så som ananaspaj.......  I alla fall den bestod av: ost, blå mögelost, purjolök, och bacon.... martin skulle köpa skinka, och ojj vad fel det kan bli ibland. fast bacon går oxå att använda i paj så det var inte så fel... jag sa att kasler är typ samma sak så om han inte hittade skinka kunde han ta kasler eller smörgås skinka.. och han kom hem och sa att han hittade tärnad kasler.. och när jag öppnade förpackningen såg jag att det stod bacon på paketet... lite roligt...

Nää, nu ska jag snyta mig och smörja in min fina torra näsa :( och se mer på let´s dance.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0