städning.

Igår blev det städning efter en äcklig upptäckt i en vante...... Städade även ur klädkamaren så nu är det fint där oxå, det enda som ligger på golvet i klädkammaren nu är "kattkartongen" och "skolkartongen" och julsakskartongen som snart ska åka ner i källaren, när jag nu plockar bort julen... och vi sorterade även alla tomma plastpåsar i köket, de som var trasig slängde vi och de andra som är bra soppåsar behöll vi, så nu vill varken jag eller martin se en plastpåse igen. tror vi höll på i över en timme... Så nu ska vi ha städat och fint i fortsättningen :) det lovar jag :)

Idag har vi varit i birsta och köpt en trådlösmus och nån ljudkabel... Köpte även ett par röda tofflor och en ny hallmatta på IKEA... skrev en liten lista när vi kom hem på grejer som måste handlas på IKEA. Vill ha mycket där nu, men måste köpa en stor kastrull (så man kan göra mer saft) och nya bunkar..

Snart är det hockey inne hos tessan. timrå - modo... vi får se hur det går :) ska väl gå nu antar jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0