Tenta imorgon.

Min tenta kommer gå blää imorgon, så känner jag nu i alla fall.. pluggat för lite och hur lätt är det att plugga när man har varit sjuk.. har missat ganska mycket i denna kurs oxå eftersom jag har varit sjuk, och varit svårt att ta igen.. denna kurs anses även att vara en av de svåraste på universitetet.. känns inte bra.. allt som allt har jag varit sjuk i 9-10 veckor... börjar bli ganska less. fast nu är det bättre men är fortfarande lite täppt i halsen... Och så kom huvudvärken igår :( Tror jag blir galen............

Ska redovisa nanogrejset på måndag oxå.. och det har jag inte gjort, läst igenom en artikel och denna dära boken... har en artikel kvar, men tror jag att jag struntar i... så detta måste fixas i helgen.. fast det ska bara vara 2 sidor, så det är inte hela världen men det jag är nervös över är redovisningen.. 22 minuter ska den vara... nog med att jag gått en kurs som jag lärt mig sånna saker på men jag är mer nervös nu än vad jag var då... och då bedömdes även hur jag framträde och det gör det inte nu men jag är ändå mer nervös, konstigt......

Och så måste jag maila studentgrejset igen........ kan inte anmäla mig på kurserna som startar i veckan.. än så länge har det bara dykt upp en kurs på schemat, undra när de andra ska dyka upp... en är en distans kurs, men det borde komma nån information om det snart i alla fall....

Kanske ska gå och läsa igenom det sista nu till tentan imorgon, om nu det hjälper..... Vilken tid imorgon då, 14:00 - 19:00.... fast jag tror jag knappast kommer skriva till sju, tänker inte sitta bara för att sitta.... Martin börjar jobba 18:00 så jag tänkte jag skulle sluta innan dess så jag kan få skjuts hem :) så kanske 16:00 - 16:30 nått... Han ska även klippa sig imorgon, så jag kommer inte känna igen han om han hämtar mig.. tur att jag vet vilken bil vi har :) bara för det så byter han väl till taxin eller nått...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag är inne på min tredje vecka som halsont!

Du som har smittat!!! :)

I går kväll började det om igen,jag trodde jag skulle dö! Kan ju inte ens röra tungan,får spotta istället för att svälja... Mmmm

Hoppas det går bra på tentan i dag,jag håller tummarna.. Kramen

2009-01-15 @ 10:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0