Tentan.

Tentan gick usch.. men den gick ändå bättre än förväntat... om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag klarade mig :( Det är bara att ta nya tag och försöka igen.....

Kollade på hockey förrut hos tessan och fredrik och timrå tog tre väl behövliga poäng.. det dåliga är att både modo och rögle vann oxå :( men det gäller att bara vinna så tar vi den sista slutspelsplatsen....

Sen spelade jag och tessan guitar hero... det var väldigt länge sen sist.. jag testade även på att spela på medium, men det gick inge vidare... men övning ger färdighet....

Kommentarer
Postat av: Syster

Klart att virus smittar. Men det finns ingen behandling för det. Bara till att vänta ut det. Så det är visst du som smttat oss :)

2009-01-16 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0