worms.

Idag på schemat stod det, ont i magen, ont i halsen, ont i huvudet och illamående... tror jag blir gråhårig snart på detta.......

Martin hade druckit upp alla mjölk och så fanns det inte mycket i kylskåpet... Så jag följde med mamma till ica maxi i birsta för att handla.... Men hon skulle först på apoteket i bydalen.. sen så fyller martin år snart.. så hon skulle köpa present till han på birsta city. Jag hade sett ut en sak...

Så in i birsta city.. då sprang vi förbi hemtex och jag köpte en handduk som martins mormor beställde åt frida, 79 kr är helt okej hoppas jag på... och så fann jag på hemtex en badrumsmatta som jag ska ha utanför toadörren, ett rött litet hjärt för 45 kr.. det var det oxå rea på..... Sen ville mamma in på gina trico medan vi var där ute.. så där inne hittade jag en svart tunnika för 49 kr.. och den testade jag innan jul så det behövdes inte...

Sen gick vi in på Timrå ik butiken där presenten skulle köpas.. Jag passade på att köpa för en hundring därinne jag oxå till martin. så nu kommer han få samanlagt fem timrå saker.... jag ska handla nått annat till han oxå, tror det blir nån tröja... vi får se... sen när vi skulle gå ut så upptäckte vi att designtorget hade 70% rabatt och där inne fann jag en hushållsrullehållare till oss och älgljus åt pappa... han fyller år snart, så det är en present i alla fall :)

På väg till ica maxi åkte vi förbi max och mamma bjöd mig på mat.. fast allt som allt gick det bara på 50-60 kr, så det blev billig mat för oss två :) man tackar och bockar :)

Inne på ica maxi hittade jag ett par mjukisbyxor som kostade 149 kr och mjukisbyxor behöver jag.. sen köpte jag lite mjölk och den här gången 2 stycken 1½ liters. hoppas det räcker nu. det bor en kalv här hemma :) Sen handla jag lite mer småsaker bland annat coka cola och hoppas på att det lindrar illamående.....

Snart slutar martin och jag hoppas att det blir en omgång worms när han kommer hem... martin laddade ned det till xboxet igår, helt lagligt, han betalade med poäng som han köpte :) så då fick jag typ 200 poäng till lips oxå. så nu har vi MASSA poäng :)


worms, spelarbild                                  worms, spelarbild                              worms, spelarbild


Jag ska nämna att jag slår martin i worms, jag vinner mest.. han vinner nån gång han oxå men jag vinner mest :) fast han får många dolda platser att stå på med sina maskar så vinner jag :)

worms, en mask




Kommentarer
Postat av: Sis

Hahaha,du är ju gravid!!!!!!!!! ;)

2009-01-20 @ 07:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0