Fin främande.

Jag fick han upp ur sängen men det beror inte på mig utan på fredde... han plingade på precis när jag fick liv i martin, och jag sprang och öppna.. fredde hade tappat sin telefon och vill låna min för att få tag i tessan... Sen spelade pojkarna lite hockey och mina kissemissar fick fint främande av molly :)

Det börjar utveckla sig nu.. molly fräste inte först denna gång :) hon tok sprang fram till morrisen och nosa på henne, först ett möte på nosen och sen lite smått i luften... morrisen stod som ett fån och fattade ingenting sen sprang hon iväg och hoppade upp i sängen där hon låg resten av mollys vistelse.....

molly kom fram till isolde och de nosade varandra på nosen sen utbröt isolde ett fräs, sen fräste molly. och så fräste de varannan gång :) hämtade kameran men när jag klev över molly så gick hon.. då var isolde tråkig.....

molly gick igenom hela vår lägenhet, till och med toan denna gång... när hon var i sovrummet så var arwen på sängen och molly på golvet vid kattältet.. molly såg inte arwen men arwen såg molly.. arwen var platthuvud :) var lite sött.... molly upptäckte henne tillslut och gav ett fräs och gick sakta iväg... det roliga är att om morrisen är så på golvet och arwen i sängen får morrisen en smäll och så morrar arwen åt henne.. men jag tror att arwen tordes inte, den lilla fegisen :)

Senare så kom molly till vardagsrummet och gick igenom allt där, hon klöste även klorna på pellaren som hon inte gör så flitigt hemma om jag förstår rätt... I alla fall arwen kom in i vardagsrummet molly sprang mot henne och arwen fick en väldig fart ut ur rummet med molly efter... jag gick efter och kollade och arwen låg på sängen med morrisen och molly var nog under eller nått för jag såg henne inte... Efter en liten stund kommer de inspringandes igen... fast arwen ville inte direkt bli jaggad, hennes svans var stor :) flaskborste sött :) hon hoppade upp längst upp på pellaren i ett nafs och där satt hon med platta öron och kollade... molly var smart och lade sig under så arwen såg henne inte, så arwens huvud gick runt runt......

jag gick och hämtade ice och ställde han på en skrivbordsstol.. molly pratade och hoppade ner och kom mot han.. ice sprang fort iväg och molly ökade bara takten och kom efter.. han stannade på vägen in till sovrummet och visade sin lilla raggpäls även med flaskborste :) men han sa inget.... den lilla mesen tar hon lätt om hon vill. ice gillar kompisar :) speciellt tjejer :)

Så med allt detta så behöver man inte vara orolig när de ska få besöka tessan och fredde... fast då blir mina katter på bortaplan... fast det går bra.. ska komma ihåg att ta med mig kameran då... tog lite kort idag när molly var här men det blev mest på min arwen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0