Glömde en sak.

Nu är vi hemma och gjort mat och så har jag diskat lite lätt.. Hamid kommer få en parfym och duchcreme av oss.. jag tror det blir mindre och mindre saker för varje år som han får, men nu var parfymen dyrare än vad den brukar vara och så luktar den godare... inte för att vi köper äcklig parfym men vi tar en av de billigaste och luktar vilken som luktar godast utav de.. i julas råkade det bli en äkta invandrarparfym.. ojj, fast han är ju ändå en sånn men ändå.....

Martin är rolig han.. jag pratade om hans mormor om att hon sa igår att hon hoppades att leva längre och förrut har det snarare låtit att imorgon kanske man är borta... då sa min herre att "vi kanske ska gifta oss" med ett flin på läpparna... fast det enda är att han vill gifta sig borgligt och ha ett litet bröllop.. jag vill snarare ha tvärtom.. I en kyrka och ett stort, alla vi känner. vi känner ju inte så många så det blir ett halv stort... Har alltid drömt om ett bröllop i en kyrka på sommaren... det är väl från alla som har bröllop i liden på sommrarna...

Jag glömde säga att Martin gjorde ett mål och en assist idag på innebandyn :) så han kommer sova gott i natt..

Nu ska jag fixa mitt ljus jag eldat upp :) det tråkiga är att det luktade så gott.. ska köpa ett nytt på nått party framöver.. det kommer bli dyrt på den fronten nu.. det enda är HUR ska allt få plats... jag måste alltså elda massa ljus nu, så jag får massa plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0