snacka om ...

snacka om jag längta till mitt nya ljusparty.............................

kolla in på deras hemsida.. tror jag kommer att ringa helena snart och fixa en katalog... det har kommit sju stycken nya lukter.. väntar på spänning hur dessa luktar... dessa är



tropisk nektar
Tropisk Nektar



mandarin mojito
Mandarin Mojito



stilla ocean
Stilla Ocean



tamboti safari
Tamboti Safari



grapefrukt
Grapefrukt



lavendeldröm
Lavendeldröm


sammetsros
Sammetsros


Åhh, har en känsla av att Tropisk nektar kommer att lukta gott och så är det en fin färg.. och så har vi våran favorit fast med en smakkombination Mandarin Mojito, alltså Mojito. jag hoppas att den kommer att lukta mojito annars blir jag ledsen... Stilla Ocean kommer att bli en ny "toadoft" om den inte luktar för stark... Grapefrukt är nog en doft som antingen luktar gott eller inte, hoppas den luktar gott för den finns på rumsspray :) ... varken lavendel eller ros är jag förtjust i men ska ändå bli spännande att se vad det är för nått, fördelen med rosen är att den kommer i tre färger och en av de är rosa :) och så kanske man ska nämna nått om den bruna doften, jag gillar inte brunt och har en känsla av att den kommer lukta blää. få se om den förvånar eller inte......


marmorerat flerfärgat pelarljus
Marmorerat flerfärgat pelarljus

Såg även att det kommit massa nya marmorerade pelarljus.. kommer bli dyrt detta... jag vill ju ha alla färger som finns.. och som det ser ut så är den bruna doften med på dessa pelarljus, det gillas inte... fast jag har bestämt detta så det fås inhandlas ändå, ser ut som det är sex stycken nya marmoreringar.. ojjojj, dyyyrt....


verona vägglampettset
Verona vägglampettset


Vill jag oxå ha.. snygg... kan kombinera som man vill :) lär vara super dyr.... men önska får man göra, det kostar ingenting :) man får hoppas att nån visning kommer upp i massa pengar så man kan inhandla en sån här :)


kors votivljushållare
Kors votivljushållare

Är oxå snygg.. har aldrig varit så för kors och sånt men denna kan jag tänka mig, med blågrönt glas.. som man kan ta bort och sätta dit ett miniatyrglasljus eller miniatyrklotljus... fast med den blågröna glaset är nog perfekt... en sån kommer nog att skaffas i detta hem. och varje gång jag tänder den ska jag sända en tanke på alla som har/kommer att gå bort typ mormor....

Tror att jag vill ha ljusparty NUUUUUUUUUUUUUUU............ men det får vänta tills den 17/2 då smäller det med massa ljus och nya lukter :) Välkomna alla som vill!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh nya ljus... synd att du bor så långt bort hehehe

2009-01-11 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0