bm.

har precis kommit hem från ett bm-besök.. var en ny bm för min är på semester. träffar henne nästa gång oxå, som är om två veckor...

och allt såg bra ut.. till och med blodtrycket :) nu var det 140/70. vilket är bra tydligen... så blodtrycket har gått ner. sockret var inom gränsen men hon "klagade" ändå... suck...

den lill* låg med huvudet neråt men hon sa att det inte har så stor betydelse just nu.. fast jag läst att de kan lägga sig tillrätta redan nu. så vi får se nästa gång, om två veckor...

hjärtljuden låg på 142 slag/min. och sf-måttet var på 31 cm... vilket oxå är normalt... men jag håller mig på den övregränsen när det gäller sf-måttet i alla fall.. fast det har planat ut litegran sen sist, vilket det ska göra tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0