mjölk.

imorse när jag vaknade var det lite blött på lakanet under mitt bröst.. så nu börjar det läcka lite mjölk. eller råmjölk eller vad det heter. läste att den är mer kaloririk än den vanliga mjölken i alla fall...

och så läste jag att det stod under vecka 29 inte under vecka 28 som jag befinner mig i.. min teori blir bara mer och mer självklar.. fast samtidigt så är det inte lika för alla så jag kanske bara är tidig på denna front oxå, eller så la bara författarna in det på den veckan. men men...

nu måste jag gå och göma mig från röken.. martin håller på att bränna ur ugnen och det stinker bläää... och den klanten öppnade bara fönstret utan att säga nått. tur som var så hade ingen katt upptäckt det innan jag upptäckte det. och då fick martin skäll.. men sen så stängde vi in dem och nu är fönstret öppet igen...

det drar på mig om man säger så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0