diskar.

..suck... hade lämnat ett skåp till krukor i alla fall, som tur är... men de andra saker såsom tejpen, fann jag en plats i skrivbordet.. så nu får martins alla saker inte plats i sin tur.. men jag tror det är mycket av hans saker som inte används och kan få bo i förrådet istället, visst är jag snäll? ;)

ska verkligen skriva på kartongerna som ska ner i förrådet vad det är i dem.. typ mina betyg kommer hamna därnere. och om man en dag behöver dem. så slipper man leta om man märker kartongen... känns som det kommer bli en låång uppsats på varje kartong, men det får man ta om man vill slippa leta......

nu ska jag snart ta och gå till mamma.. hon ringde och var fikasugen.. ska bara plocka ur diskmaskinen, och ladda den för att köra igång den igen.... det eviga diskandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0