ledig.

jag har en känsla av att det inte blir nån flytt i helgen, utan den får bli till veckan.. bara jag hinner packa upp allt innan jag fyller år är jag nöjd.. martin ligger förkyld och det är massor som ska packas, så idag kommer nog inte något att bli packat. eller jag ska packa lite, när jag kommer på humör.. vilket inte är så bra just nu...

läste tidningen och såg att det är crusing i helgen.. suck.. det skulle passa mycket bättre om det var nästa helg.. jag har fått att martin ska vara ledig, eller sagt det till martin i alla fall.. som inte sagt det till sin chef så ett litet tjafs kommer det nog att utspela sig mellan mig och martin, som vanligt.. jag säger till han att han SKA vara ledig när jag fyller år. hur kul är det att sitta hemma ensam en födelsedag, inte kul alls... och den enda jag räknar med att komma är mamma. de andra har jag ingen aning om.. martins mamma ska väl jobba på divan som vanligt, så de kommer inte, tänker inte ens spara tårta till de heller. ska vara så glupsk och äta upp den själv, om man inte kommer den dagen jag fyller år så får man ingen tårta, så enkelt är det... kusinerna har jag ingen aning om, som vanligt.. farmor sa att hon ville komma, men lär inte dyka upp.. pappa räknar jag inte ens med eftersom det är en lördag....

så martin ska vara ledig när jag fyller år, visst är det enkel matte?? men eftersom han är sjuk nu så vill han nog jobba och då kommer jag att bli mycket sur på han, hoppas att han är medveten om det. som han nog inte är.... men men, det tajfset får vi ta då det kommer upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0