matsedel.

blir irreterad på martins mamma.. hon gick husesyn igår med veronica, en arbetskamrat med henne.. och så stanande de vid spisen. martins mamma pratade om att vi köpt en ny och vi skulle ha den värsta, typ.. eller hur det var?? men så la hon till, att de som gör så mycket mat hemma värsta gourmekokoarna osv... jag bara, sen vi flyttat in har vi gjort mat....... vi har kanske ätit ute 3 gånger sen vi flyttat in, och det är väldigt bra för att vara oss... är nöjd ;) ska börja göra en riktig matsedel för att få en varrierad kost och slippa tänka så mycket.. och lite lättare att handla oxå..

men nog om det. varmare ute idag, men då har det fläktat.. och jag har inte alls svettas lika mycket som igår. det kan bero på att jag höll på att fixa i lägenheten igår och blev varm i kroppen plus att det var varmt ute..... så jag tror att hädan efter så packar jag upp saker framemot kvällen, för att svettas så lite som möjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0