packet.

funderar på att väcka martin nu.. nu har han fått sovit i typ 6 ½ timme.. undra om det räcker för att jobba natt?? men jag klarar inte av det här nå mer, tråkigt.............

funderar på om vi ska åka på kattutställningen idag och kolla istället för imorgon. lite roligare att gå på lördagen, tycker jag... eftersom det inte blev nån stan, så kan man gära det istället.. så imorgon blir det rösta, och packa... funderar på om vi ska åka iväg med några kartonger vi redan packat. så det bli liiite mer plats här....

ska slå in packeten, sen blir det nog väcka martin... eftersom jag är så seg på att slå in packet så har martin nog fått sovit 7 timmar när jag äntligen blir klar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0