smittad.

himla martin... han har smittat mig.. fast det är inte så täppt som han har haft, än så länge... men störande är det.. hoppas att det är bra imorgon, i alla fall som idag, och det inte blir värre.. jag vill så gärna gå på inflyttningsfesten, och idag har vi köpt presenter oxå.. så man kan inte gå och bli sjuk, heller det går inte....

vaknade i natt och kunde inte svälja, hemskt var det.. men när jag äntligen vaknade och kunde kliva upp så var det lite bättre. kunde i alla fall svälja.. och en liten underlig sak, jag vaknade av att jag låg och kollade på klockan. då blev jag medveten om att jag var vaken.. lite skumt var det....

nu ska jag ockupera mig mitt nyinköpta te, och kolla klart på talang.. sen får vi se om jag orkar packa ihop nån kartong eller inte.. som jag inte lär orka göra, packningen har så gott som stått still de senaste dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0