staden.

precis när jag klev innan för dörrarna där mamma klippte sig så tog hon på sig jackan och var klar, tajmning kallas det för ;)

på stan fick vi vänta tio minuter innan den öppnade.. samanlagt under dagen så shopade jag, jätte fina rosa ljuslyktor med silverglitter på :) det var 50% på guldfynd så mina fingrar kunde inte hålla sig.. det fanns även svarta med guldglitter som skulle passa bättre i lägenheten men de rosa var så fräcka :)

sen så på indiska shopade jag rosa lite kortare leggings. fanns bara ett par kvar i min storlek, så de sa "köp mig!".. sedan shopade jag grå mjukisbyxor på hms mammaavdelning. fast jag tror/anar/vet att de oxå kommer bli för små, men just nu och liite längre fram så duger de i alla fall.. och vad konstigt det kändes att få tyg så högt upp över magen, en vänjesak antar jag att det är...

hittade även snygga korta mjuksibyxor men då fanns de inte i nån storlek som passar mig. pratade med en som jobbade där och hon sa att de byxorna var alldeles nya och det kommer att komma in mer på måndag eller tisdag. och eftersom de tillhör deras baskollektion så kommer de komma i massa mer storlekar, som även passar mig då :) så till veckan ska jag in igen på hm och kolla om de fått in, de kostade bara 99 kr så det är det värt... sedan så shopade jag trosor på lindex, som vanligt. just nu är jag less på att leta efter de i platssäcken. liite svårt att hitta, fast det ska packas upp. bara jag får byrån inflyttad och den andra ihop skruvad............

avslutade staden med fika, kycklingbaugett på city eller vad det heter.. och så systemet och handla åt martin.. fast jag tröck upp mitt körkort i kassörens feja så fick jag ingen present :( men men, inget att sörja över....

tog även en bussturlista, bra att ha.. fast jag kollar internet på dintur, de gånger jag ska åka buss.. men tänk om internet inte fungerar, då står jag där.. fast det är inte så långt till vägen och busskuren, men ändå... bra att ha sak.... vart jag nu ska få plats med sånna saker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0