stan.

fick till vardagsrummet lite halvt igår.. ska väl ev hämta skrivbordet och bära det med hjälp av manskraft idag/ikväll.. vill få det på plats så vi kan sätta upp tv:n med tillbehör nån gång.. och sen så är det bara kattpellaren, och skruva ihop billyn kvar i vardagsrummet... sen så ska ett skrivbord till lill sovrummet och så köksmöblerna saknas fortfarande... få se om det blir nån flytt av grejor ikväll, eller på lördag.. det MÅSTE göras denna vecka, sen börjar martin jobba natt igen och då kommer det nog aldrig bli av. känns det som... Vill få ordning här hemma.

ramlade igår när jag skyndade mig och skulle ta ett bar byxor och öppna dörren, när mamma och lea kom och hälsade på... tappade balansen och ramlade över glasdörrarna till billyn, som jag fick på revbenen.. det gjorde ont just då, men sen inget under dagen.. hos martins mamma igår upptäckte jag att det gör ont om man tar, som ett blåmärke. sen så gjorde det mer och mer ont, tillslut även när jag satt. men då var väl kroppen trött likaså jag, så då var det säkert uppsvällt... men i alla fall, det gör fortfarande ont när man tar på det men det syns inget... det är tur att bäbisen klarade sig i alla fall, för det är långt upp på magen och på sidan. typ under bröstet men på sidan. och där ligger inte ens bäbisen, än så länge.. så det är väl revbenet som fått sig en smäll, antar jag...

nu ska jag göra mig klar. ska träffa mamma på stan. har fått med mig henne och ska fika ;) är så fikasugen, ska på city eller vad det heter. har jag bestämt. och där ska jag ha en kycklingbaugett :) ska även kolla på ett par nya mjukisbyxor.. insåg när jag tog ett par igår att de satt väldigt trångt.. så jag får dra ner dem, för att inte vara för korta.. och när jag sätter mig måste jag dra upp dem över magen för annars spänner de för mycket över just magen.. det är jobbigt i alla fall, så ett par nya sånna måste införskaffas. ganska snart... Sen så ska jag handla åt martin på systemet, första gången jag handlar där kommer det bli :) tänk är 23 år och inte handlat där innan. martin har handlat annars åt oss, och nu ska jag som sagt handla åt han...

göra mig klar var det för annars missar jag bussen, och det vill jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0