tvättstugan.

det går bra med flytten.. måste ha släpvagn en gång till, köksmöblerna, skrivbordet och en byrå står kvar i lägenheten.. plus lite annan skit... tagit lite skit på kvällarna, så nu är det inte så mycket kvar... fast det finns mer att packa, alla kläder och lite kvar i köket...

och packa upp i ny lägenheten, vad är det?? har börjat lite smått men måste ta tag i det ordentligt nu. ska fixa köket idag/ikväll tänkte jag.. köra diskmaskin med massa grejor och sedan upp i skåpen med de sakerna...

har även tvättstuga, tvättar lite gardiner.. ingen idé att tvätta kläder eftersom byrån inte står på plats och den andra inte är ihop skruvad än.. det får göras senare...

jag har ingen aning om hur vi ska möblera, lite svårt oxå eftersom inte alla möbler är på plats... och en till bokhylla ska inhandlas efter jag fyller år. men jag har en idé på hur det kommer se ut.. det krongliga är akvariumet.. det stora har sin givna plats. det blå vill vi ha kvar, men vet inte riktigt vart vi ska ha, nånstans i vardagsrummet. och det rosa vill vi helst ha bort, och det har vi ingen aning om vart det ska stå, kan det sitta i taket kanske??

nu kallar tvättstugan, sen få tag i martin så han kan sätta upp duchdrapperiet, så jag kan ducha.. är en stor smörbytta just nu.. sen så ska det packas upp lite, och så var det att gå och beställa lite kryddor. sen hem och fortsätta packa upp... och just ja, slå in packet måste oxå göras ikväll.....

återkommer senare. speciellt med hur det gick att flytta mina små söta kissekatter.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0