uppsvälld.

mina fötter sväller sakta med säkert.. mamma undrade i måndags om jag hade vatten i fötterna. hon kollade, litegrana konstaterade hon.. så nu har jag lärt mig hur man kollar det...

men nu är det mera.. fötterna känns som bullar just nu.. jag undrar om det sväller mer när det är varmt ute?? det ska jag ta reda på. men jag tror att det gör det. min teori i alla fall, som kan vara fel...

imorgon är det föräldrautbildning igen.. mamma ska med. martin ska jobba, ovanligt? eller hur det var.... men martin kanske sjutsar dit mig, han börjar nämligen att jobba samma tid som utbildningen börjar, och mvc ligger påvägen till taxigaraget...

jag tror nästan mina händer är vattnig oxå.. lite svårt att skriva upptäcker jag. känner mig väldigt klumpig om fingrarna, om man säger så....

vad ska jag då ha för skor imorgon. vill ha ballerinisarna men då måste jag plåstra fötterna innan, och om jag har vatten i fötterna är de mer uppsvälld vilket kommer resultera i mer skavsår, och kanske svårt att gå... men foppisarna är inte snygga och de kommer kanske ge upphov till skavsår på andra ställen... jag chansar på ballerinisarna ändå ;)

ska väl gå på stan med mamma efter föräldrautbildningen. hon ska köpa nått som jag inte minns.. och jag måste börja kolla på vad jag ska hitta på att köpa åt syster yster som kommer hem och fyllt år.. ingen aning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0