fest.

jaa, jag slog in paket... när jag typ var klar klev martin upp, vilken tajming... behövde inte väcka han :)

jaa, pratade med han om hans schema... han är ledig när jag fyller år, jippi.. vilket är om en vecka ;) och så jobbade han midsommar, vilket han skulle vara ledig på.. men det hade han sagt till om, så han är ledig då oxå...

jaa, i alla fall så sa han "vi flyttar imorgon" jag bara "jaha".. och då ska tydligen fredde hjälpa till, det hade de bestämt kvällen innan eller nått.. det är bra att man får veta saker och ting här... så jag har panik pakat idag.. rätt så mycket kartonger. och martin har plockat ihop alla spel-enheter osv... men jag måste säga att jag är dubbel så snabb än vad han är, men jag säger inget för då blir han väl sur.. det är tur att han packar nått...

prioett är det som måste med släpvagn, vitrinskåp med mera... har en "station" kvar på vitrindelen, och hela bokhyllan med massa böcker kvar, och byrån med underkläder i.... tänkte att jag skulle packa lite nu, blir nog klar med vardagsrummet. så gott jag kan.. martin får plocka ihop datorn imorgon, måste ju ha musik när man packar :)

strax efter halv sju så kom jag på att det var sju hos tessan.. hoppade in i duchen, sedan till ny lägenheten och dumpa några grejer, sen åkte vi och bytte bil till taxin och åt mat.. och vilken tid det tog att åka igenom stan, fick ta omvägar... fast när vi hade taxin så genade vi över navet, så då vart det inte en jätte omväg, bara en liten omväg... åkte direkt till tessan efter detta..

hon blev nog glad över presenterna, hoppas jag... där var det kul i alla fall, sen kom jag hem typ för en kvart sen.. jag följde inte med på stan, vad ska jag göra där? bättre vara hemma och packa massa grejer, så vi kanske har allt packat imorgon... panik-packat har jag förr, så det är jag bra på ;) fast då var det dock mindre grejer, men men...

man kände sig som en tant när man klev ur bilen och skulle hoppa in i taxibilen i alla fall.. fick räta ut ryggen försiktigt, ont gjorde det i alla fall... och nu börjar det göra ont på min berömda högersida oxå, inte så konstigt egentligen... har böjt mig rätt så mycket idag och flyttat på kartonger fast jag inte ska lyfta.. men kan inte ropa på martin för lilla minsta, lite måste man kunna själv oxå... jag kan tänka mig att jag kommer ha problem med att gå imorgon men det är smällar man får ta...

nu startar jag min pack-musik och ska börja packa.. hoppas inte grannarna bryr sig att det är musik.. fast nu ska vi ändå inte bo här nå mer så det gör absolut ingenting......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0