förstöraren.

nu har jag uppenbart förstört hela midsommar för martin oxå............................................

...................suck.......................................

tror jag tar lite sängkläder och en kudde och går och lägger mig på golvet i gamellägenheten.. så försvinner jag ett tag eller två... inte för att det blir bättre men ändå...

jag vill ha allt flyttat, annars kommer vi få leva så här tills döden skiljer oss åt typ.. kommer aldrig få till det, kan inte packa upp så mycket mer. det finns tre kartonger jag kan packa upp, de ska in i köket. och så är det två inne på toa som kan packas upp.. sen så resten av alla ca 15 kartonger då, de ska upp i vardagsrummet och jag vägrar packa upp dem för att sedan flytta ner sakerna för det saknas möbler...... det kommer inte på frågan..

sen så ska köksbordet med stolar tillbaka imorgon till tessan. så då finns det inget att äta på eller sitta vid heller.. jag har sagt att vi flyttar resten på torsdag eller lördag.. för just nu har vi sagt att imorgon kör vi ett lass, och så har morgondagen kommit och inget har gjorts.. likadant med släpet........

har sagt så i några dagar nu, på torsdag eller lördag...... och eftersom det inte blev ikväll, så blir det på lördag.. och då har jag förstört midsommar, tydligen... är nog lika bra att jag stannar hemma imorgon, så får han gå på festen själv.. jag menar man behöver inte alltid dricka, kan ha kul med lite eller inge alkohol oxå... fast martin blir så dålig oavsett hur liite han drickar så det är tydligen mitt fel......... som allt annat på denna jord.......

han kunde inte dricka nu heller, för jag följde inte med.. för gå, vem orkar det?? ungefär... och bilen får han inte lämna, då ska den hämtas imorgon och då är man ännu mer lat och då kommer absolut inget bli gjort.. och vi behöver grillen som står i gamellägenheten, hämta ett packet, och så har han lovat mig godis och så var det nått mer som ska bli gjort imorgon...

jag mår inge bra längre av att se det här strukturerade kaoset längre.. just nu är det bara ett kaos för mig.. vet inte hur många gånger vi kommer tjafsa om detta, och hur många gånger vi gjort det. och de senaste gångerna har slutat med att jag grinar, det är inte så bra.. ett tecken på att jag inte mår bra av det längre, tyvärr... och det kan inte göras så mycket mer, behöver resten av möblerna. så kom inte och säg nått annat bara....

nästa vecka och alla veckor framöver typ så jobbar martin natt och då är han inte ett dugg ledig. och kan flytta några saker.. jag kan inte bära, tyvärr. då kommer jag typ bli sängliggandes i nån dag.... packa kan jag göra knappt men det görs ändå, man får ta vilopauser det är min lösning.. sen så kan få liite ont men det får man leva med om man vill bli klar... men bära det törs jag absolut inte!!

prata med han för 30 min sen och då frågade han om pappa var vaken.. men pappa brukar gå och lägga sig vid tio, och då var klockan halv elva.. han ville att vi skulle dit och byta bil så vi kunde flytta allt imorgon så det var gjort. och så han troligtvis kan dricka riktigt imorgon. och så avslutade han med "då var hela midsommar förstörd"... jaaa, allt är mitt fel!!!!!!

har ljusparty på tisdag så jag vill gärna vara klar tills dess.. baka det hinner jag nog inte men resten vill jag ha klart.. skafferiet det räknar jag med att det inte är klart, men all uppackning. och all möblering.. och att alla saker befinner sig i den nya lägenheten....... men det verkar som att det inte kommer att ske, tyvärr.........

nu ska jag gå och dra täcket över huvudet.. ladda upp mig med massa ord tills imorgon, om varför vi ska ha allt flyttat på lördag osv.. om jag gör så, blir chansen mindre för grin från min sida.. bygga upp min "starka" fasad, mitt skydd, igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0