varmt havsvatten.

det blir nog mat på mcdonalds som det ser ut just nu i alla fall :) martin står i duchen, vilket jag gjort två gånger idag.... en gång imorse och nu innan han...

vi var och badade i bergafjärden med tessan.. vattnet var riktigt varmt, nackdelen var att det var lite molningt och det blåste lite.. fast jag tyckte det mest fläktade skönt :) efter badet åkte vi till juniskär och köpte varsin glass.. och nu sitter jag här och väntar på martin..

jag har ingen aning om vad som händer ikväll.. inge fiske har jag bestämt i alla fall, fått nog av det nu.. två dagar i rad liksom.... tänkte om vi inte kom på nått så kan man ta en sväng ner på gatufesten och kolla läget. bara för att slå ihäl nån timme.. vi får se vad som händer...

nu börjar jag bli hungrig i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0