varmt.

idag kollade martin på mina tår och skrattade och sa nått roligt... de är uppsvullda, till och med martin kan se det. då märks det alltså inte bara känns.... jaja, vad ska man göra åt saken. försöka dricka mer men jag glömer att dricka, och när jag kommer på det så har huvudvärken redan satt in, typ... och idag hade jag inte hunnit gjort många knop innan det syndes på fötterna...

och det ska vara varmt hela helgen och nästa vecka, hur ska jag överleva?? det blir inget uppackat, och inget ner packat eller städat i den andra lägenheten.. det orkar jag inte med. men men, vissa dagar är bättre än de andra.. ikväll har det fläktat skönt ute i alla fall. satt ute med mamma och vonna och fikade...

sen så har jag inte varit ute direkt. joo, lite.. men jag vill inte ligga och tok pressa i solen heller. man kan lätt få piggmentfläkar och det vill jag inte ha. så sola det undviker vi så gått det går.. men nått solade kommer det bli sommar i alla fall, lite färg vill man allt ha... och bada längtar jag till :) det kommer jag göra mycket i sommar, känns som jag kommer bo i vattnet så fort jag kommer till ett ställe där man kan bada.. men problemet är att jag tror min bikini är för liten :( bikinilinnet jag hade förra sommaren, kan jag nog glömma och komma i :( funderar på om jag kan ha underdelen och överdelen och sen ta ett gamalt linne och ha över alltihopa.. men jag tror det inte blir nå bra. tänk om man badar i en basäng då, då kan man inte ha ett gamalt linne pga bakterier och sånt antar jag... det blir till att leta rätt på bikinin och testa den och se om man behöver köpa nått till, vilket jag tror... suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0