facebook.

jaha, nu har man skaffat facebook då... undra hur länge det kommer ta innan man lär sig allt... suttit där nu ett tag så jag har en bra koll än så länge.. det är mammas fel, hon satt här förut och visade massa så vi satt och gjorde massa quiz... och det är bara LITE lätt beroende framkallande... ska sluta nu för idag..

imorgon blir det nog sortera lite papper så martin blir glad och nöjd.. fast han ska inte klagga.. jag gjorde ALL mat idag och diskade alla kastruller och sånt.. imorgon blir det nog oxå jag som gör mat, han kan inte göra köttgryta.. sist skulle han röra medan jag stod i duchen och det slutade med att lägenheten luktade bränt... fast det smakade inte bränt dock... han är min personliga riskokare, så det är hans jobb imorgon... och så har han en ovetande sak i badrummet som han oxå ska ta reda på, jag får inte.... och det är bara bäddat för bråk.. för han tycker det är äckligt och jag FÅR inte.. så annars får det vara, och då vill man inte ha besök på toa.. och katten som har lyckats kan inte göra det själv, bara ställa till med olände....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0