huvudvärk.

i helgen märkte jag att min eländiga huvudvärk kommer från nacken/axeln.. jag tänkte köpa sån där man smörjer med på apoteket men det finns ingen jag kan använda.. jag trodde aldrig att det skulle påverka om man var med barn och det gör det visst.. och alvedon hjälper inte :( jag kan inte ligga i soffan och se på tv, och jag kan inte sitta normalt i en soffa för det är obekvämt.. och datorn har jag bara suttit vid i snabba visiter, läst tidningen osv... sen har jag bara försökt att få dagarna att gå... humöret är inte det bästa heller, och det blir inte bättre av en väldans huvudvärk hela tiden........

så idag ringde jag på vårdcentralen.. fick nummer till sjukgymnast, och han hörde jag knappt vad han sa.. han bröt på invandriska, men han är säkert jätte bra.... fick först en tid på onsdag, men då har jag labb och sen drar vi med störst sannolikhet till fjällen.. så imorgon halv nio fick jag tid... sen är det skola, gissa om jag kommer vara irreterad.. huvudvärken lär inte bli bättre efter han varit där och knådat...

man känner en hård knöl i axeln. det är nog den som gör så himlans ont.. är något less på huvudvärk.. jag har inte kunnat lösa nån inlämningsuppgift, sig2:an, eller skrivit på labbrapporten i veckan som var.. så man är lite stressad.. labbrapporten skulle nog vara inne i fredags, så jag hoppas att min labbkamrat har gjort mycket på den.. men det är inte så säkert... det var bara resultatdelen som var kvar, men ändå... ska försöka göra sig2:an nu, så den är ur världen....

jag hoppas verkligen att det blir fjälllen, det som det hänger på är om martin får ledigt eller inte.. vilket jag tror han får... då åker vi på onsdag, efter jag slutat i skolan och hofling slutat jobba. jag vet inte vad som sker först... sen kommer vi hem på söndag... jag frågade martin vad denna fjällen går ut på.. tydligen ska de dricka massa sprit... men jag får dricka dricka. och så tänkte jag kolla på massa alkoholfria drinkar, jag har längtat till martin ska dricka så jag får göra massa sånna istället :) och så kommer det två barn med, en sex åring och en ett åring.. men det blir nog kul :)

nu har martin spelat klart  och då är det göra rent akvarium dax.. det blir det i vardagsrummet... det blåa i hallen gjorde vi rent i lördags....

nää, hjälpa han var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0