inslagning.

nu har martin åkt på jobbet. och han har spelat konstant sen igår.. bortsett från att vi kollade på hockey och sov... så jag har hunnit avbeställa illustrerad vetenskap, tänker inte betala för nått jag inte hinnet att läsa.. som försäljaren trodde, han gav mig ett bättre pris men jag sa ändå nej.. och tydligen med detta nummer skulle det komma en liten bok med som jag inte fått...

jag är även hunnit slagit in paketen till saga.. och det blev nog ganska mycket tejp för en blivande två-åring men jag vill inte att det ska gå upp i färden ner till stockholm.. vissa julklappar gjorde det, så jag har tejpat... så någon får hjälpa henne och öppna om det är helt omöjligt....

och så blir det hockey sen ikväll igen.. men jag ska komma ihåg att dumpa presenterna först... vad mer ska jag hinna idag, skicka mail, betala räkning, överföra pengar till tessan och försöka hinna med att fixa rapporten... hoppas jag hinner med allt.. det enda är att allt är vid datorn och solen ligger på där, så det är väldans varmt.. det bränner på armen och solen i ögonen typ... så jag får vänta nån timme först.. då kanske man kan spela lite tv-spel först...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0