najs.

jag blir bara tröttare och tröttare efter varje kväll.. igår somnade jag x-antal gånger i soffan innan jag insåg att sängen är ett bättre ställe att ligga på.. och då sov jag ändå typ två timmar i soffan under dagen... idag har jag inte sovit i soffan, men nu ikväll somnade jag... och nu håller ögonen på att gå i kors.. tror jag ska besöka sängen med det varma täcket, det låter som en bra idé :)

var och kollade på när martin spelade match förrurt, de vann med 4-2 :) och så var det morbror som dömde... i alla fall så gjorde martin två stycken mål :) så nu är det bara en match kvar.. och så länge de vinner så leder de.. de leder med ett poäng och deras närmaste "fiende" borde ha vunnit idag.. de mötte ett lag som både de och martins lag vann stort med förra gången, och så är det en tjej som står i mål... jag säger inte att hon är duktig för det är hon, men på vissa punkter bör hon öva upp sig på.. (för att låta lite fint)... martins lag möter de nästa match och det är så gott som givet att de vinner den matchen... det som skulle kunna hända är att de blir för lite folk, och får lämna wo.. men det får inte hända, så det händer inte....

imorgon blir det mat hos mamma :) jag beställde även pannacotta :) sen så ska vi gå ner till tvättstugan och sätta upp en tid så vi får tvätta vår lilla tvätthög, typ på tisdag eller nått...

nää, sängen var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0