stan.

gått på stan idag.. först med jenny och saga medan mamma klippte sig... när hon var klar var det dax för jenny att klippa sig.. så då sprang jag på stan med mamma och saga..

jag och mamma gick till ströms zoo för att köpa lysrör till hennes akvarium... och enligt miljölagen ska de som säljer lysrör, batterier, glödlampor ta tillbaka dem.. så mamma hade med sig sitt gamla och sa att de skulle ta det.. då blev det men vi kan inte, typ... då började mamma prata om detta, så då fick de så lov att ta lysröret :) hon tog reda på info sist hon köpte lysröret och det ska vara så... så troligtvis så affärena skicka sina använda saker tillbaka till de som de köper dem av i sin tur....

mina fötter gör ont just nu.. lär säkert ha nått skavsår oxå :( ... har ingen anning om vilka skor man ska ha på sig imorgon... jag ska halka fram till skolan imorgon, eller skola och skola.. jag har tenta :( dna-delen har jag kläm på i alla fall så den går nog bra.. och så kan jag bara skriva till tolv eftersom jag kom på att rapporten ska in senast klockan ett... sen ska jag försöka hitta på nått med syster igen :) måste passa på medan hon är hemma och nu kommer det inte vara nån jobbig inre stress eftersom tentan då har varit...

jag ska väl försöka ta med mig båda lea och saga på familjegympan på lördag.. det ska bli spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0