vår fina lilla packning.

nu står det i hallen som ska med....

  • martins väska (ryggsäck)

  • min väska (väskbag, eller vad det heter. en sån där avlång sak)

  • gemensam väska med toa saker, laddare m.m (oxå en sån där lång sak)

  • ikea påse med skoterhjälmar, täckbyxor, sällskapsspel m.m

  • blommigpåse med täcke, sängkläder (en med dragkedja)

  • påse med sprit (hårdpåse från indiska)

  • två platspåsar med dricka, mjölk m.m (ica maxipåsar)

  • datorväska med dator, sladdar

  • pimpelväska (typ en midjeväska fast lite större)

  • två kuddar och lite färdkost

har vi mycket saker eller ej????????????????

jag förstår inte, det blir alltid så här när vi ska åka nånstans.. massa packning....................

nu väntar vi bara på att skjutsen ska komma, och då kommer det roliga.. hur ska vi få plats med allt???

sen blir det mat på max sen åker vi mot fjällen...

tog ett kort på hallen nu med martins telefon.. får lägga in det sen... nu måste vi nog ringa och fråga om de kommer snart... för jag och filuren börjar bli hungrig... när vi ska gå ut har jag två saker kvar att göra. Ge katterna mat, har redan ställt fram kopparna, och sen måste jag kissa...

så nu väntar vi.............................. har även dragit ut kontakterna till tv:n, så ska stänga av datorn oxå...

och nu ringer hoffa toffa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0