ytterst lite bättre.

mår lite bättre.. inte så fruktansvärt illa längre.. men magen är ändå inte okej.... vad har jag ätit idag då, det ska jag tala om för er.. en liten banan, en kopp med blåbärssoppa, ett glas med vispad cola, och slutligen en halv tallrik med fil och sylt... det kommer nog bli mer cola innan kvällen är slut...

det jag funderar på nu är om jag ska gå in till grannen och kolla på hockey eller stanna hemma och kolla på tv... skulle vilja se hockeyn men tänk om jag måste springa på toa eller nått, eller det värsta tänk om jag smittar... skola imorgon får vi se om det blir, om jag känner mig så här tänker jag inte gå.. även inte till sjukgymnasten.. men det kanske vänder ikväll man vet aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0