akvarium?

tänk vad fel jag hade ändå... jag fick inte redovisa idag, vilket betyder att jag måste gå upp nästa gång... så imorgon ska jag börja att räkna uppgifterna till nästa gång.. jag insåg även igår kväll att jag har tenta snart... så det blir optikuppgifter nu några dagar, sen blir det tentaplugg....

var och handlade åt martins mormor idag.. och imorgon ska vi ut till birsta med mamma.. hon ska handla på ikea, rusta, arken, och ica maxi.. sen så får vi se vart vi landar mer... på ikea ska jag köpa te-silar, igen.. och så tänkte jag köpa täcke och kudde till spjälsängen... på arken ska jag fråga vad för slags borste jag ska ha till siameserna och ev köpa, om det inte är den typen som jag har hemma.... en vanlig kattborste fungerar inte på deras päls, troligtvis på grund av att de inte har nån underpäls utan bara den silkeslena pälsen... och hår tappar, så det måste tas bort... så nånting måste införskaffas....

är det nån som vill ha ett akvarium?? för en billig peng, eller så bortskänkes det.. ett 70-liters akvarium med pump, växter (som till det mesta dels är javaormbunke, men även lite javamossa och nån annan växt), stock, och fiskar (sorgmanteltetror och en sugpropp, eller så är det två stycken sånna).. jaa, får inte glöma det rosa gruset................

och katterna och vagnen går bra.. isolde har sovit på den nån gång, men så fort vi sett det så har hon åkt ner....

så kanske det blir bio på onsdag med martin, änglar och demoner.. har längtat så att se den filmen..

nää, nu ska tänder borstas och sen väntar sängen på mig.. ska labba imorgon, likaså på onsdag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0