bio.

det blev bio igår. såg änglar och demoner... den var bra :) jag har inte läst böckerna, gör det efter filmerna.. har inte kommit för mig än att läsa da vincikoden än, och den nästa då på tur blir just änglar och demoner... det ska läsas nån gång i tiden, och när den gången blir det får vi se ;)

min faster ringde för ett tag sen. hon ville flytta upp morsdag till lördagen istället för söndagen. okej för mig.. men jag vet fortfarande inte om vi ska dit.. martin ska ev jobba... och jag vill helst att han ska med men vi får se om jag liftar upp med nån kusin istället. om jag inte får plats så struntar jag i det.... det roliga är att ingen vet nått, och det finns en risk att det börjar synas nu.. hihi...

nu ska vi försöka hitta på nått tills martin börjar jobba.. sen ska jag hem och plugga lite, tror jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0