gäddan.

var hos mammsen idag och åt mat och så passade vi på att tvätta... vi vissade lägenheten för mamma, lea och jannice oxå.... i alla fall, martin tog kort på mig och lea, så det bjuder jag på...

lea och jag hos mamma, morsdag-09



sen så var jag och martin och fiskade, kom hem med en jätte gädda på 2700 gram.. vi vägde även morrisen som vägde 2400 gram. även så tappade han x-antal gäddor, en lika stor och nån som var mindre... men i alla fall... och min kära morrisen började slicka på gäddan :) även så tog hon en tugga på munnen på fisken, men fick nog inte lös någon bit.. hon slutar aldrig att förvånna den där gamla tanten ;)

morrisen slickar på gäddan...


det får komma fler roliga bilder från martins mobil senare.. den håller på att rensas just nu... för nu ska jag sova, ställa klockan tills imorgon. ska skriva på en rapport som ska in innan ett imorgon, och en viss person har inte börjat med den än. eller inte skrivit nån text, bara datum-titel-osv.. och så har jag fört in alla värden i både matlab och exel, som oxå tar nån timme....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0