kattborste.

fick sluta tidigare... sen bar det iväg till birsta... på ikea köpte jag täcke och kudde till spjälsängen, två te-silar, två förpackningar galgar... på rusta införskaffades det i en kortlek, kylbagdecilitermått och en klädrulle... på arken köptes det en kattborste.. på ica maxi handlades det en yoghurt tills imorgon på skolan och en dricka till samma sak.....

och kattborsten.. jag tror jag inte varit med om nå effektivare kattborste.... fick ihop stora tussar från katterna.. fast håret fastnade i pälsen deras så man fick klappa lös dem, men effektiv är bara förordet... arwen gillar att bli borstad så hon ville hålla på länge, så det gav ett resultat på en stor tuss.... ice går det att "tvinga" (fast jag tror att han inte tycker det är så hemskt), och isolde är den mest knepiga.. lyckades få några borstdrag på henne i alla fall, så det får duga idag... imorgon blir det borstning på dem igen. här ska det borstas varje dag, tills det värsta av vinterpälsen släppt.....

och från det ena till det andra... häggen har börjat slagit ut.. så det dröjer väl inte länge innan de äckliga maskarna kommer, bläääää.....

nu blir det åter till tv:n.. ugly betty, just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0