metallica.

martin ringde nyss. han sa att han hade nått i bilen som jag vill ha :) .... han hade fått den nya metallica skivan i dricks typ.. kunden ville lyssna på den, och kom på att han inte kunde ta med den in på krogen så martin fick den :) fast den är bränd dock, men det duger så länge :) jag har sagt att jag ska ha alla metallica album orginal, det är tur att det är ett "gamalt" band så det går att köpa vissa skivor rätt så billigt ;) och jag tycker de var bättre förr, men då har jag inte lyssnat på den nyaste heller. så egentligen låter jag det vara osagt....

en till sak, den 22 maj släpper de guitar hero metallica.. och den kostar massa pengar, 512 kr eller var det var på cdon.. det är dyrast till xbox :( de andra enheterna är det billigare till speciellt ps2:an där den går på ca 250 kr.... varför ska man ha den enheten med bäst kvallitet på?? fast det är i och för sig bra det oxå, men spelen är så dyra orginal :( och nu ska man inte ladda ner nåttt mer heller :( fast de pratade om att servanet inte heller sparar sina ip-adresser, så man kan alltså ladda ner saker tills vi flyttar.... ska kolla upp det dära lite mer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0