och så kom polly.

inget skötbord.. men jag vet vad jag vill ha nu i alla fall.. det kostar 895 kr på babyproffsen.. med hyllor osv... vi gick även på ikea och snabb kollade och martin påstår att vi får plats med ett skötbord på toan och jag säger NEJ!!! alltså ett vanligt skötbord på ben osv... han såg ett billigt på ikea, nämligen... men som sagt jag säger NEJ!!! toan vi kommer få är mindre än den vi har nu, om nu det är möjligt, så vi kommer bara få plats med toaletthyllan och inget mer där inne.. tvättkorgen hoppas jag oxå får plats, men det kommer bli knappt.. och så är det katttoarna, men de får nog plats som nu. under handfatet...

ska mäta med martin när vi får lägenheten och bevisa att det inte kommer få plats.. och trångt i onödan vill vi inte ha... ska även kolla vad det är för uttag på spisen så vi kan beställa en spis, en till anledning varför vi inte kan flytta in den 29/5, det kommer ta typ en vecka innan man får spisen... och så ska vi mäta balkongen så vi kan göra galler...... så allt som allt så är det i alla fall två saker som måste göras innan flytt...

och nu kom molly!

ska vara kattvakt åt henne medan de flyttar :) så hon inte är i vägen så mycket.. och så kommer väl fredde och hämtar henne när de är klara, antar jag.. martin jobbar och jag törs inte lyfta något, så man får hjälpa till på det sättet man kan...

nää, nu väntar soffan på mig.. är såååå trött!!! kommer somna och har uppgifter att göra, men om jag inte får vila så blir jag bara sur och fastnar lättare, och då finns risken för utbrott.... och sånna vill vi inte ha.. så vila en stund, sen åter till uppgifterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0