ont.

NEJ! jag glömde köpa batterier...... hoppas miniräknaren funkar ändå, annars får jag en bra orsak till att inte ränka optik ;) måste verkligen komma ihåg att handla det imorgon........

jag tror jag håller på att falla ihop snart.... min rygg gör ont........... fast det är på höger sida, typ höften.. och när jag går känns det i höger rumpa.... och ändå har jag inte gjort nått idag, vi var på banken en snabbis, bytte bil till taxin och sedan handlade vi på ica... påvägen från ica till taxin så kunde jag knappt gå, gjorde super ont. och då hade martin ändå tagit taxiparkeringen som är precis utanför dörren på ica, så det var inte så långt att gå direkt... jag hoppas att det inte blir värre utan bara bättre men just nu ser jag inget ljus i tunneln.....

det konstiga är att jag har gått ner i vikt, är bombsäker på det. ex. armarna har blivit mindre, inte lika fläskaiga.. och så såg jag kort och där kan man se en viss skillnad, enligt mig i alla fall.. och både martin och mamma säger att jag gått ner i vikt, mamma påstår att min rumpa håller på att försvinna till och med..... så troligtvis så står jag still på samma vikt som innan, och bäbisen har "tagit" min vikt, så att säga.... så bäsen måste helt enkelt klämma åt nån nerv som jag har nånstans, så det gör ont där jag har ont... för foglossning kan det väl inte vara??? jag tycker det borde vara för tidigt för det, men då är jag inte insatt i det heller... jag kan chansa på att det kan vara falsk ischias, men det har som sagt börjat göra ont i ena höften så jag har verkligen ingen aning.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0