te-tajm.

när molly blev hämtad så fick jag bullar :) så nu ska jag ta en bulle och dricka lite te.. se på girls of playboy mansion och räkna de två sista uppgifterna.... än så länge är det 1 och en halv uppgift jag inte "klarat".. eftersom jag fick redovisa sist så tror jag att jag slipper det den här gången, men då gick det dåligt istället.. så det kan hända att jag får göra det igen.... men jag tror att det lutar som att jag inte går på den sista delen, där man redovisar, jag klarar inte av att gå både till skolan och hem.. haft väldigt ont i ryggen idag när vi var på ica maxi och handlade... fast som sagt jag tror inte det gör någon betydelse om jag går eller inte eftersom jag fick redovisa sist....

nu är mitt te klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0