toast.

........*skratt*............

undra sa flundra om gädda är en fisk?? undra om titti har ljusparty ikväll eller inte?? ringde men inget svar :( skulle vara roligt att gå dit och gosa med kisseungarna, som inte lär vara så små längre.. men måste hem till nio, upptäckte då att det är både desperet houswife och eurovision... men det blir det första och zappning, och sedan blir det eurovision.... sverige tävlar idag, hoppas vi ändå går vidare..

jaa, om titti har party ikväll så ska jag fråga henne om nått kryddparty.. skulle behöva ny salladskrydda och en ny grillkrydda, de är typ tomma och då blir det inga mer stekta paprikor :( tror även att martins mamma ville ha nån krydda likaså mormor hans, sen tror jag att jag kan få fler folk som vill köpa nått.. det är tydligen en gräns på hur lite man får beställa, det måste vara nått nytt i alla fall....

nää, nu tror jag det blir en sen frukost.. eller lite mer lunch-aktigt.... toast, muma.... sen till mat ska jag göra makaronpudding, aldrig gjort. ska bli spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0