ellos.

Norge vann esc.. bra låt i alla fall.. men det blev lite tråkigt i rösträkningen eftersom de ledde med så mycket hela tiden, men men en bra låt....

mamma var här förrut så vi beställde lite kläder från ellos, massa på rean.. jag hittade några linnen, eller vad man säger och två tunnikor... tänkte köpa leggings oxå men jag blev snål. så det får man väl införskaffa på indiska, som vanligt.. jag har ju massa svarta, men jag vet inte hur stor magen kommer bli i sommar... allt som allt slutade det på 80-90 kr för mig, mamma var skyldig mig pengar så nu är vi kvitt :)

imorgon ska vi åka och kolla på vagnen, ska påminna martin om det innan jag går och lägger mig.. jag måste även prata upp mitt batteri så mobilen kan laddas, fast det kommer nog inte vara så svårt när jag väl får tag i martin.... kom även på att martin börjar jobba klockan tre imorgon, så det finns nog en risk för stress imorgon oxå.. när han åker på jobbet ska jag sätta mig ner och lösa uppgifter i optiken igen, satt imorse och måste göra klart imorgon.. och nu behöver man typ inte läsa nått heller eftersom jag har mina poäng, resten som jag plockar är bara bonus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0