balkongdörren.

nu är jag nästintill klar. bara kläder och lite parfym kvar, och sätta håret i en knöl.. vilket jag allt gör på några sekunder....

vi sov med balkongdörren öppen i natt, det var lite kallt att kliva upp klockan sex och gå på toa men jag överlevde... så nu är det sommar :) de sålde även jordgubbar på ica, svenska.. verkligen sommar då.....

måste säga, vi fick nycklarna till lägenheten igår :)

var dit och kollade, man såg lite mer skavanker speciellt i vardagsrummet.. men som jag säger så ska våran bokhylla med tv-bänk upp där så då kommer inte jätte pluggarna synas... och även så hade tanten plockat ner hyllan i köket som hon lovade oss, även tavellisterna i ett av sovrummen.. men hon lämnade hyllorana på balkongen och de dära blomhållarna :) vilket jag är glad för.. och så lämnade hon garderoben eller vad jag ska säga i hallen, men det hade hon lovat...

så nu har vi en lägenhet att snart flytta in i.. blir i slutet på nästa vecka tror jag, måste packa all skit oxå.. inget att packa i har jag heller, ska få låna nån kartong av tessan och fredde i alla fall, hoppas jag på...

från det ena till det andra, vi var och grillade utanför hofling igår.. muma blev det :) kanske blir grillat idag oxå, med släkten alltså. vet inte vad farmor ska göra för mat (eller snarare buffe brukar hon ha), men jag slår vad om att det antingen är cheescake eller glass med bär till efterrätt...

jaa, i alla fall. så kom jag i säng klockan halv fyra i natt/morse... var hos hofling till typ tre, så gick vi hem, jag och martin.. och jag går inte fort, som sagt... det var folk kvar så jag undrar när de gick hem, men men... kul var det, fast jag blev trött. och var super hungrig innan maten blev klar.. det blev ett glapp på typ 13 timmar utan mat, lite godis och en banan men var ändå hungrig... skrev tenta igår och det blev över hela lunchen, sen trodde jag inte att det skulle ta sån tid att få till lite grillat. och då vill man vara hungrig när man ska äta......

klev upp kvart över sex och hamnade i säng halv fyra, jag var alltså vaken väldigt läänge igår... det kändes i kroppen när jag klev upp imorse.. huvudet hade sovit klart men inte kroppen typ.. men nu är hela jag vaken :) fast jag bara sov till tio. lär nog somna ganska gott ikväll, både i soffan och i sängen...

nu ska jag prata lite med martin innan jag blir hämtad och så ska jag göra det som var kvar att göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0