skola.

så nu har man bara en vecka kvar av skolan.. eller snarare sex dagar, fyllda med tentaplugg och rapportskrivning... och egentligen så borde jag börja packa oxå, men det ska vi inte stressa med har jag bestämt... på dessa sex dagar har jag två stycken tentor, en på fredag och en om en vecka... jag slapp alltså muntan i optik :) så överlycklig.. jag hänger mellan två betyg (som alltid) så det slutgiltiga hänger på hur det går med labbdelen.. men godkänt har jag i alla fall, och det är huvudsaken :)

och så "slapp" jag redovisa idag oxå. vi hann bara med två uppgifter, de jag inte hade gjort. men jag blev inte ens fram ropad, så lite tur har man i alla fall ;) på begreppsfrågorna gick det si sådär men jag klarade mig och egentligen så var det två gånger sen jag uppnådde gränsen så alla andra poäng utöver de gav bara bonus, och bonuspoäng gillar vi :)

nu väntar jag på två stycken besök, de ska hämta sina ljus. sen får jag en tomkartong men det insåg typ nyss...

och vad ice har blivit mjauig på nätterna igen.. förstår inte vad han vill, det förstår han nog inte själv heller... för nån kväll/natt sen så slängde jag en pälsboll till han och då började han leka. martin sov, och jag ville inte att han skulle in dit och mjaua och störa han.. så jag har en aning om att det har med rastlöshet att göra, ska ladda leksaker under kudden och se om det blir bättre med det...

nu fick man skrika åt martin oxå.. jag hatar verkligen när han gör så där... han spelar poker och då när det går dåligt så sitter han och skäller. då sa jag åt han att jag vill inte höra hur det går... men efter en pokerhand till så slår han sin hand med fullkareta ner i soffan, och då skrek jag verkligen - att så gör man inte.. katterna reagerade till och med, och det är inte ofta.. trodde inte själv att jag kunde låta så, blev chockad själv... men han ska lära sig och därmed basta. jag säger dålig förlorare, men det säger han att han inte är.. men det är han speciellt om han gör sånt där fjant.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0